TIBE | Hva nå?
Hva nå?
Hverdagen er krevende og dramatisk akkurat nå. Skoler og barnehager er stengt, mange har hjemmekontor – kanskje er vi i karantene – og fenomenet «social distancing» og 1 meters avstand er plutselig noe som opptar alle.

Samfunnet vårt har ikke blitt satt på større prøve siden krigen, og en del opplever krise. Samtidig har det aldri vært enklere å delta i en felles nasjonal dugnad.

Stor digital aktivitet

Mens den virkelige verden nærmest har stoppet opp, er det til gjengjeld stor aktivitet i det digitale samfunnet. Enkelte har mye ledig tid som de tilbringer foran skjermer fylt med nyheter, spill og Netflix, mens andre har fått travlere dager. Noen bruker tiden på å oppdatere innhold og materiell på flatene sine, mens mange bedrifter er usikre på hvordan – og om – de kan drive markedsføring av tjenestene sine i disse dager.

Evne til omstilling

Verden, landet og bedriftene skal drives videre også etter at den nasjonale dugnaden er over.

Det vi ser nå, er at omstilling, digitalisering og effektiv kommunikasjon aldri har vært viktigere. Sannsynligvis er det bedriftene som klarer å tilpasse seg den nye hverdagen som vil lykkes best – både nå, og i tiden som kommer.

Når folk ikke kan møtes på vanlig måte, kan det være behov for å tenke helt annerledes når du skal nå dine kunder. Den digitale kommunikasjonen gir et utall muligheter.

Fokus på muligheter

Vi synes det er viktig å fokusere på mulighetene vi har – også når krisen er der. Vi er operative. Vi kan bistå som rådgivere og sparringspartnere, og hjelpe deg med tilpasningen av din forretningsmodell slik at din virksomhet kan fortsette å være en ressurs for kundene dine.

Har du spørsmål om markedsføring i unntakstilstand eller ønsker du bare å slå av en prat? Ta gjerne kontakt med oss.

Ta vare på dere selv og andre ♥